Учні 8-11 класів, 18 грудня 2018 року були учасниками моделюючої гри німецькою мовою “Cafeteria in der Schule” у рамках проекту від Гете-Інституту “Кlasse für Klasse”
Майже відразу після міжнародного тренінгу «Методика моделюючих ігор», який відбувся у жовтні 2018 року, новими мультиплікаторами було ініційовано та проведено вже п’ять моделюючих ігор для різних цільових аудиторій у Херсоні та Києві, а саме у нашій школі.
Планова моделююча гра– нова методика викладання, що підходить для різних вікових груп. Учні –актори ,що втілюють поставлені цілі, вчаться аргументувати, переконувати, спільно йдуть до мети. Результат гри–презентація створеного групового проекту. Моделюючі ігри завжди уможливлює готовність гравців доєднатися до відкритих навчальних процесів. Результат гри учасники визначають самі. Відтак тут доречний вислів, що метою є сам шлях. Цей навчальний метод підходить майже для кожної вікової та професійної групи. Упродовж всієї моделюючої гри учасники беруть на себе роль дійових осіб та представників груп за інтересами. Все відбувається на фоні вигаданої, але близької до реальності вихідної ситуації – йдеться про так званий сценарій. Моделюючі ігри користуються все більшою популярністю у різних сферах життя – від освіти в її найширшому розумінні до економіки та громадянського суспільства. У навчальних процесах люди всіх вікових груп охоче долучаються до інтерактивних та ігрових методів для отримання знань та розвитку нових компетенцій. В рамках моделюючих ігор здійснюється наближена до реальності симуляція передусім складних процесів переговорів та прийняття рішень.
Гра тривала шість годин. Діти були трохи стомлені, але дуже задоволені!
Залишити відповідь