Англійська мова.
Тема: «Візит до Лондону».
Під час роботи учні відібрали опорний мовний матеріал, необхідний для ефективної реалізації проекту ,переглянули презентації “London. Places of Interest”;провели ігри-вікторини: «Interesting Facts about Famous Places”), ознайомилися з мапою Лондона. Дітиактивізувати лексичний матеріал за темою “Directions”;складали діалоги, а також складали власні маршрути за мапою. Учні створили проект: виготовили магніти (відомі пам’ятки Лондону) (індивідуально), підготували презентаційний опис вибраної учнем відомої пам’ятки (індивідуально), створили мапу Лондона (колективно),написали туристичну програму для оглядової екскурсії по Лондону(групова робота), створили власний оглядовий маршрут за визначними місцями Лондону (групова робота).
Німецька мова.
Тема: “Здорове харчування”.
Учні повторили, згадали знайому лексику до теми “Їжа. Харчування” та ознайомилися з новим лексичним матеріалом; опанували вміння та навички комунікативної діяльності під час роботи у парах (визначення мовленнєвих зразків та структур, необхідних для спілкування німецькою під час роботи у групах). Таким чином, учні удосконалили пошукові та дослідницькі уміння та навички учнів (самостійно знаходити потрібну інформацію, опрацьовувати та аналізувати її). Діти оформили спочатку окремі елементи для презентації проекту, потімзгрупували їх. Відбулася презентація та захист створених учнями проектів- це були тарілки зі здоровим сніданком, обідом та вечерею (“їжа” могла бути намальована, вирізана, чи виготовлена з підручних матеріалів (тканина, нитки, пластилін …) та наклеєна на тарілку).
Французька мова.
Тема: «Подорож навколо світу»
Учні проводили різні форми діяльності. Відбулася гра-знайомство та виготовлення стінгазети « Ми –різні, але ми друзі» .Також інша гра-бесіда « Подорож у країну граматики». Був день кросвордів, пазлів, загадок та пошуку скарбів. Також діти оформлювали закордонний паспорт. Ще одна гра-змагання «Намалюй та знайди прапор ».За допомогою гри-бесіди «Ласкаво просимо до Франції », здійснилася віртуальна подорож до країни, мова якої вивчається. Гра «Навколо світу» показала подорож до країн та інсценування турагенції. Також учні випустили стінгазету –презентацію та вивчили пісню « Це канікули».
Залишити відповідь