Англійська мова.
Тема: “Summer fashion 2017” (Літня мода 2017)
Учні ознайомилися з темою, метою, послідовністю завдань та очікуваним результатом проекту. Визначили обсяг знань учнів – називали одяг та аксесуари, розподіляли їх на групи за призначенням.
- Працювали з лексичним матеріалом: добір ознак, що характеризують особливості одягу (теплий, легкий, нарядний, зручний тощо). Працювали з картками. Повторювали скоромовки, розгадували загадки.
- Обговорювали особливості одягу для подорожей, вибір потрібного. Відпрацьовували граматичні структури (fit/fits, match/matches). Обговорювали зразкі на фото та відео з використанням засвоєної лексики.
- Створювали ескізи, пояснювали та обговорювали в групах. Представляли власні наряди, обговорювали, захищали. Також відбувся показ моделей для подорожі та нагородження.
Німецька мова.
Тема: «День День народження на канікулах у бабусі.
На основі діалогу про день народження учні вчили лексику, інсценували діалог, розучували по ролях, замальовували свої враження. Разом з тим вони розгадували кросворди та загадки за темою, грали у групах, співали пісні про день народження.
Французька мова.
Тема: «Літо-це канікули,нові подорожі та друзі»
Учні у невимушеній формі проводили ігри-бесіди, наприклад «Яка сьогодні погода», переглядали мультфільми французькою мовою. Проводили конкурс малюнків «Я малюю літо: Країна- куди, я мрію поїхати\ Де я був і тобі пропоную», проводили захист малюнків та писали листівки. Після гри-бесіди «Я збираю валізу» виготовляли проект – перекидний календар (діти самі обирали місяць року та оформлювали).
Залишити відповідь