З В І Т
про роботу директора
спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглиблени вивченням
іноземних мов №112 імені Т.Шевченка міста Києва
в 2016-2017 навчальному році
1. Виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти
Усі діти шкільного віку, які проживають у мікрорайоні школи, охоплені навчанням. На початок року в 1-11-х класах школи навчалися 659 учнів, закінчили навчальний рік 649 учнів. Протягом навчального року вибули 19 учнів, з них: 16 – продовжують навчання в навчальних закладах міста Києва, 1 – в інших містах України, 2 – за межами України. Прибули з інших навчальних закладів 9 учнів. На всіх вибувших учнів у наявності довідки-підтвердження про їхнє подальше навчання. За останні три роки всі 100% випускників 9-х класів продовжують навчання.
2.Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес
У цьому навчальному році школа працювала за експериментальним робочим навчальним планом у режимі «Школа повного дня».
Індивідуальний підхід до навчання учнів є пріоритетним напрямком освітніх технологій, що спрямовані на збереження здоров’я дітей під час навчально-виховного процесу.
Особливістю експериментального робочого навчального плану Школи є:
- одночасне вивчення 3-х іноземних мов з першого класу (англійська, німецька та французька);
- організація навчально-виховного процесу за режимом роботи школи «Школа повного дня» для учнів 1-11-х класів відповідно до наказу Головного управління освіти і науки виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) від 02.04.2010 №78 «Про організацію дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах»;
- здійснення дослідно-експериментальної роботи за темою «Моделювання навчально-виховного процесу в спеціалізованій школі при вивченні трьох іноземних мов з першого класу в умовах проекту «Школа повного дня» відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 22.07.2013 №1029 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №112 імені Т.Шевченка м.Києва».
Учні, відповідно до своїх уподобань, інтересів та нахилів відвідують індивідуальні, групові та факультативні заняття, що визначені навчальним планом, який передбачає:
- для учнів 1-4-х класів розгалуження навчальної діяльності з акцентом на розвиток комунікативних навичок;
- для учнів 5-7-х класів розгалуження навчальної діяльності з акцентом на іншомовну філологію;
- для учнів 8-10-х класів розгалуження навчальної діяльності з акцентом на:
– варіант 1 – романську філологію;
– варіант 2 – германську філологію;
– варіант 3 – математику;
- для учнів 11-х класів проводяться факультативи з математики, української мови та літератури, історії України, англійської мови, географії, київського вальсу.
Результатом роботи школи в режимі «Школа повного дня» є:
- складання експериментального робочого навчального плану;
- забезпечення максимально комфортних умов перебування дитини в школі;
- створення розкладу першої та другої половини дня з урахуванням занять шкільного компоненту, роботи гуртків та факультативів, роботи соціально-психологічної служби як єдиного блоку;
- творчий розвиток учнів у системі додаткової освіти та позаурочної діяльності;
- організація змістовного відпочинку та дозвілля дітей;
- створення різноманітної мережі гуртків, секцій, студій з урахуванням індивідуальних запитів кожної дитини та матеріально-технічної бази школи;
- організація спільної роботи з батьками учнів щодо забезпечення навчання та виховання дітей.
У початковій школі навчально-виховний процес відбувається з предметним викладанням, що дає позитивні результати в якості знань учнів та забезпечує високий рейтинг школи серед інших спеціалізованих шкіл.
Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу в початкових класах показав наступні результати:
- конструктивно розвиваються комунікативні здібності: впевненість у спілкуванні з дорослими, можливість проявити себе та відстояти свою думку;
- спостерігається психологічна гнучкість у спілкуванні, що дає можливість учневі проявляти себе не тільки на уроках, а й у позаурочний час;
- забезпечується оволодіння кожним учнем максимального рівня навчальних досягнень відповідно до його можливостей та здібностей.
Спостереження за процесом адаптації та рівнем навчальних досягнень учнів 5-х класів показали:
- у дітей швидко відпрацьовуються навички спілкування одразу із багатьма вчителями;
- учні легко пристосовуються до вимог учителів основної школи, їх характерологічних особливостей;
- п’ятикласники мають стійкі практичні навички побудови відносин співпраці із декількома педагогами одночасно;
- рівень навчальних досягнень учнів в основній школі значно не змінюється;
- адаптаційний процес проходить без ускладнень, не потребуючи додаткової психологічної допомоги.
З 2013-2014 навчального року школі наданий статус експериментального загальноосвітніього навчального закладу Всеукраїнського рівня. У 2016-2017 навчальному році продовжувався формувальний етап експериментального педагогічного дослідження за темою «Моделювання навчально-виховного процесу в спеціалізованій школі з паралельним вивченням трьох іноземних мов з першого класу в умовах проекту «Школа повного дня», науковим керівником якого є завідувач кафедри методики мов та літератури ІППО КУ імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент Буренко В.М. Під час даного етапу відбувалося відпрацювання моделі організації навчально-виховного процесу з паралельним вивченням трьох іноземних мов з першого класу, здійснювався моніторинг навчальних досягнень учнів з іноземних мов та їхнього психофізичного стану.
Створені мобільні творчі групи вчителів іноземних мов узгодили навчальні програми із відповідними сучасними інноваційними методиками, які спрямовані на розвиток комунікативних здібностей учнів.
Для підвищення фахової майстерності педагогічні працівники школи брали участь у різноманітних заходах, а саме: семінарі-практикумі французького викладача Брюно Ломбара за новою методикою французької як іноземної мови; міському науково-методичному семінарі «Традиції та інновації у навчанні іноземних мов молодших школярів»; круглому столі у рамках освітньо-культурного проекту GO CAMP 2017, який проходив за підтримки Міністерства освіти і науки України з метою ознайомлення з пришкільними мовними таборами; Міжнародній конференції «Білінгвальна модель освіти як приклад інноваційного підходу до формування ключових компетентностей учня у новій українській школі».
Крім того, адміністрація, педагогічні працівники та учні старших класів школи відвідали посольство Франції, де мали зустріч із послом Франції в Україні Мадам Ізабель Дюмон, аташе паном Фабрісом Потьє та працівниками всіх служб посольства Республіки Франція в Україні у рамках святкування днів Франкофонії в Україні за сприяння посольств Франції, Канади, Швейцарії, Марокко, Лівану, Бельгії та Міністерства закордонних справ України.
У 2016-2017 навчальному році учні школи складали іспити з англійської, німецької та французької мов на отримання сертифікатів мовних іспитів міжнародного зразка, а саме: отримали сертифікати з англійської мови IELTS, CAMBRIDGE ENGLISH, TOEFL B-2 – 5 учнів, французької мови DELF PRIM A-1.1, A-1, A-2, B-1, B-2 – 68 учнів, німецької мови FIT IN DEUTSCH A-1, A-2, B-1, B-2 – 79 учнів.
У рамках експериментальної діяльності в червні 2017 року було організовано роботу шкільного мовного клубу з метою спонукання учнів практично застосовувати знання з іноземних мов, отримані під час навчання в школі. Головним завданням мовного клубу є: зацікавити та продовжити розвивати інтерес дітей до вичення іноземних мов, подолати мовний бар’єр, удосконалити навички та вміння усного мовлення, поєднати навчання із відпочинком та отримати мотивацію для подальшого удосконалення англійської, німецької та французької мов. У роботі шкільного мовного клубу були задіяні 46 педагогічних працівників. Відвідували заняття клубу 130 учнів 1-8-х класів школи.
3. Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи
Різні форми позаурочної навчально-виховної роботи в школі були організовані з урахуванням умов роботи в режимі «повного дня», її оточення, контингенту батьків, особливостей класних колективів, їх нахилів та здібностей.
Серед учнів школи: дітей ЧАЕС – 11 осіб; дітей інвалідів – 4 особи; дітей із багатодітних сімей – 21 особа; з неповних сімей – 6 осіб; дітей, батьки яких мають посвідчення учасника бойових дій в зоні проведення АТО – 3 особи; дітей з сімей, які переселилися з тимчасово окупованих територій – 10 осіб.
У 2016-2017 навчальному році у школі працювали 13 гуртків, спортивних секцій, та проводились факультативні заняття за рахунок бюджетних коштів. Було охоплено гуртковою роботою 515 учнів, що становить 78,1 % від загальної кількості учнів школи. Факультативи відвідували всі учні 2-11 класів. Учні школи брали активну участь у районних, міських конкурсах, змаганнях та посідали призові місця.
У школі створений Банк даних про талановитих дітей, де накопичуються досягнення учнів у певному виді спорту або творчості. Щорічно банк поповнюється новими досягненнями учнів школи.
Протягом року в школі проводились різноманітні навчально-виховні, народознавчі, військово-патріотичні, спортивні заходи, а саме деякі з них: День українського козацтва, Осінній ярмарок, до вшанування пам’яті жертв Голодоморів 1932-1933 років, до Дня людей похилого віку, до Дня СНІДу, до Дня Соборності України, Всеукраїнський тиждень правової освіти, Масляна, презентація книги «З Днем народження, Україно» депутата міськради Олесі Пензеник, Шевченківські дні, Тиждень початкової школи, виїздні екскурсії Києвом та Україною, спортивні змагання з футболу, волейболу, шахів, творчі конкурси тощо.
4. Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази школи
У 2016-2017 навчальному році за рахунок бюджету м.Києва придбано: дезінфікуючий засіб «Жавілар» на суму 970,65 грн., миючі та дезінфікуючі засоби на суму 4104,72 грн., комплект для їдальні (1 стіл+2 лавки) на суму 12768,00 грн., комплект учнівський двомісний (15 столів+30 стільців) на суму 35310,00 грн., вогнегасники на суму 5787,50 грн. Встановлено за програмою КМДА відеоспостереження на суму 20000,00 грн. Проведені ремонтні роботи сантехнічних мереж на суму 9,9 тис.грн. Також, було надано багато функціональний пристрій та персональний комп’ютер, енергозберігаючі лампи, крейда, сіль технічна, папір офісний, віники, мітли на загальну суму 53170,04 грн. Від управління освіти був організований систематичний вивіз побутового сміття та обслуговування каналізаційних мереж, підготовлено до опалювального сезону бойлер.
5. Залучення додаткових джерел фінансування школи та їх раціональне використання
Для створення сучасного комфортного освітнього простору у 2016-2017 навчальному році проведено: ремонт приміщення шкільної їдальні, балкону шкільної будівлі, серверної, гардеробу, роздягалень до уроків фізкультури, 3 навчальних кабінетів; відремонтовано підлогу в 3 навчальних кабінетах, замінені унітази в туалетах на другому та третьому поверхах школи, замінено 3 дерев’яні віконні блоки на металопластикові в кабінеті іноземних мов. Також, щомісячно проводилось профілактичне обслуговування промислового водоочисного обладнання, що забезпечує школу високоякісною питною водою, проведено інвентаризацію та списання основних засобів, перевірявся стан заземлення та опору шкільної електричної мережі, за потребою замінювались лампи освітлення, систематично проводились роботи з благоустрою шкільної території (прибирання території, перекопування газонів, висадка кущів, трави, квітів, видалення сухостою та сухого гілля, побілка дерев та бордюрів, фарбування спортивного обладнання на майданчику тощо). Був придбаний офісний папір, медичні препарати, проводився ремонт та технічне обслуговування копіювальної техніки, відновлення картриджів, оформлена передплата періодичних фахових видань. Технічний персонал школи забезпечується інвентарем, миючими та дезінфікувальними засобами. Щомісячно сплачуються послуги за користування високошвидкісним Інтернетом та сайтом школи. У подарунок першокласникам придбані книги Т.Г.Шевченка «Кобзар». Учні школи забезпечені учнівськими квитками з безконтактним чіпом.
6. Заходи щодо забезпечення школи кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки
У школі працювало 11 предметних методичних об’єднань, до складу яких входили 81 педагогічний працівник. Вищу категорію мають 48, першу – 9, другу – 14 осіб; педагогічне звання «учитель-методист» – 21, «старший учитель» – 16 особи, значок «Відмінник освіти» – 8 осіб. За високі досягнення в справі навчання та виховання нагороджені Почесними грамотами та Подяками Голів КМДА та ГРДА 13 працівників, Грамотами Міністерства освіти і науки України – 15, Грамотами ГУОН – 47 та РУО – 62 працівники школи.
Упродовж навчального року проводилась значна робота з підбору, підготовки та вдосконалення роботи педагогічних кадрів школи. 16 педагогічних працівників проходили курси підвищення кваліфікації в Київському міському педагогічному університеті ім.Б.Д.Грінченка. У цьому навчальному році проведена атестація 16 педагогічних працівників, з яких – 10 підвищили свої кваліфікаційні категорії, 5 – підтвердили свої кваліфікаційні категорії, 4 – присвоєно педагогічні звання, 1 – підтвердили педагогічні звання. Директор школи пройшла атестацію на відповідність займаній посаді.
7. Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування учнів і педагогічних працівників
У зв’язку з тим, що діти перебувають у школі повний день, для них запроваджено дворазове харчування: гарячий сніданок (1-4 класи – безкоштовно), гарячий обід (5-11 класи – за кошти батьків), полуденок (1-8 класи – за кошти батьків). Крім організованого дворазового харчування, для всіх учнів школи працює буфет. Постачання продуктів та буфетної продукції в школу до квітня 2017 року проводив ПП «Вікін’Г», з квітня – КП «Шкільне харчування». Якість продуктів відповідає державним стандартам та технічним умовам. Шкільна їдальня укомплектована необхідним посудом. Біля їдальні облаштовані місця для миття рук. Для забезпечення учнів школи високоякісною питною водою в шкільній їдальні встановлено промисловий водоочисний фільтр, а в кожній класній кімнаті є кулери з питною водою. Інспектор з харчування та медична сестра проводять щоденний аналіз збалансованості, калорійності дитячого харчування, виконання натуральних норм. Протягом навчального року на харчоблоку дотримувались санітарно-гігієнічні вимоги. Велася необхідна документація (бракеражний журнал, журнал готової продукції, журнал обліку гнійничкових захворювань тощо) Витримувався графік харчування дітей у шкільній їдальні.
Медичне обслуговування учнів у школі здійснюється медичною сестрою Вишомірською О.Е. Медичний пункт школи має достатню кількість медикаментів першої медичної допомоги, у кожному навчальному кабінеті є аптечка першої медичної допомоги, інструкція з надання першої медичної допомоги. На всіх учнів школи оформлені необхідні медичні документи. Щоденно контролювався санітарно-гігієнічний стан навчальних кабінетів, повітряний та світловий режим. Вологе прибирання класних приміщень проводилось з використанням миючих та дезінфекційних засобів. З метою забезпечення умов захисту учнів та співробітників школи від інфекційних хвороб вживались заходи щодо запобігання та стабілізації епідситуації в школі. Усі працівники школи своєчасно пройшли медичний огляд та представили медичні книжки з дозволом на роботу.
Усі учні школи пройшли щорічний профілактичний медичний огляд та отримали медичні довідки, в яких визначена група для занять фізичною культурою. За медичними показниками у 2016-2017 навчальному році 195 учнів школи зараховані до підготовчої групи, 19 учнів до спеціальної групи, а також 5 учнів, які звільнені від занять з фізкультури за станом здоров’я. У визначені терміни учні 1-11-х класів проходять перевірку на педикульоз.
8. Дотримання вимог охорони дитинства, охорони праці та безпеки життєдіяльності, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм
Упродовж навчального року виконувались Комплексні заходи з охорони праці, безпеки життєдіяльності та Угода з охорони праці. Призначені відповідальні особи за організацію роботи з охорони праці та пожежної безпеки. Своєчасно проводяться інструктажі працівників та учнів школи з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки. Належно оформлені необхідні журнали реєстрації інструктажів. Призначені відповідальні особи за експлуатацію навчальних кабінетів. Завідуючі кабінетами фізики, хімії, інформатики, біології, захисту Вітчизни, фізкультури протягом року проводили інструктажі учнів з безпеки життєдіяльності під час навчально-виховного процесу, при проведенні лабораторних та практичних робіт. Про стан роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності звітували на засіданні Ради школи, педагогічної ради школи. Систематично контролювався санітарно-гігієнічний стан шкільних приміщень, у навчальних кабінетах дотримувався повітряний та світловий режим. Вологе прибирання класних приміщень проводилось щоденно з використанням миючих засобів, також проводились дезінфекційні роботи. Дотримувались санітарно-гігієнічні вимоги на харчоблоку. Велася необхідна документація (бракеражний журнал, журнал готової продукції, журнал обліку гнійничкових захворювань тощо). Витримувався графік харчування дітей у шкільній їдальні.
Із числа працівників школи створена добровільна пожежна дружина. За планом проводилось навчання та тренування особового складу працівників та учнів школи евакуації при пожежі та в разі виникнення надзвичайних ситуацій. На кожному поверсі та в кабінетах підвищеного рівня безпеки, медичному кабінеті, їдальні, у бібліотеці в наявності плани-схеми евакуації. Усі працівники та учні школи ознайомлені з планом евакуації. Шкільна пожежно-технічна комісія проводила перевірку протипожежного обладнання та стану внутрішнього водогону. Школа повністю укомплектована вогнегасниками, також повністю укомплектований пожежний щит.
З метою залучення працівників та учнів школи до створення здорових і безпечних умов навчання та відпочинку, запобігання травматизму, поліпшення стану безпеки життєдіяльності, підняття рівня інформаційно-просвітницької роботи з даного питання в школі проводились Тижні та Дні з охорони праці та безпеки життєдіяльності. У класних журналах зроблені відповідні записи на сторінці «Бесіди з безпеки життєдіяльності» про проведену профілактичну роботу з безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки. Організовано пройшов у школі День цивільного захисту. Виконані всі заплановані заходи, практично відпрацьований план евакуації на випадок виникнення надзвичайних ситуацій.
Упродовж навчального року проводилось обстеження навчальних кабінетів та обладнання в них, підсобних приміщень, території школи, спортивного обладнання, спортивного майданчика на відповідність нормам охорони праці, пожежної безпеки та санітарії, про що складені відповідні акти. Навчальні кабінети та обладнання в них, підсобні приміщення та прилегла до школи територія відповідають нормам з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, пожежної безпеки та виробничої санітарії, збереженню здоров’я учнів та їх віковим особливостям. Адміністративно-педагогічний та технічний персонал школи ознайомлений з посадовими інструкціями з охорони праці та пожежної безпеки. На стендах поновлено матеріали з охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Протягом навчального року питання охорони праці обговорювалися на засіданні педагогічної ради (серпень, лютий), на зборах трудового колективу (грудень), на спільному засіданні педради та ради школи (травень) та на нарадах при директорі.
Систематично здійснювався контроль роботи систем забезпечення життєдіяльності шкільної будівлі. За графіком проводилась перевірка електропровідних щитків на наявність заземлення електрообладнання, про що є відповідні акти. Електрощити, щитове приміщення обладнані подвійними запірними пристроями. Є необхідна кількість гумових килимків, рукавиць, вогнегасників. У відповідні терміни здійснювався адміністративно-громадський контроль 1-4 ступенів за станом охорони праці про що зроблені записи в журналі реєстрації перевірок, своєчасно проводились необхідні заходи щодо усунення виявлених недоліків.
9. Надання соціальної підтримки та допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей
У школі відсутні такі категорії дітей та сімей.
10. Моральне та матеріальне стимулювання учнів і педагогічних працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення
За високий рівень організації роботи з обдарованою учнівською молоддю та плідну співпрацю з Київською Малою академією наук учнівської молоді школа нагороджена грамотою Президії Національної академії наук України та Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та почесною відзнакою управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за особливі успіхи в навчанні та вихованні обдарованої учнівської молоді Голосіївського району міста Києва.
Щорічно учні школи беруть участь та стають переможцями Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін та МАНу. У 2016-2017 навчальному році переможцями ІІ (районного) етапу олімпіад стали 106 учнів, ІІІ (міського) – 21 учень, переможцями І (районного) етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН – 18 учнів, ІІ (міського) – 12 учнів, ІІІ (Всеукраїнського) – 1 учень. Крім того, учні школи беруть активну участь та перемагають в альтернативних конкурсах, олімпіадах та фестивалях, а саме: Міжнародному конкурсі з української мови ім.Петра Яцика (12 переможців), Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», Всеукраїнському українознавчому конкурсі «Соняшник»; Всеукраїнській природознавчій грі «Геліантус» (24 переможці); Всеукраїнській предметній олімпіаді «Олімпус» (54 переможці), фестивалі «Діалог держав – партнерство в освіті».
Похвальними листами нагороджено 124 учені школи, отримали свідоцтва про базову загальну середню освіту з відзнакою 8 учнів 9-х класів школи.
Упродовж навчального року вчителі школи отримали премії від районного управління освіти на загальну суму 653200,00 гривень.
11. Дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень з їх боку
Згідно з Концепцією формування позитивної мотивації за здоровий спосіб життя в школі проводяться учнівські акції, спрямовані на пропаганду здорового способу життя дітей та молоді, профілактику тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії, СНІДу тощо. Педагогічний колектив активно співпрацює з координаційною радою, піклувальною радою, батьківською радою школи. З метою попередження правопорушень впроваджується програма «Примирення серед однолітків», яка є одним із дієвих засобів створення безпечного комфортного середовища у школі, вирішення учнівських конфліктів. Ця програма довела свою високу ефективність і позитивний виховний вплив на покращення загального мікроклімату, зниження кількості конфліктів і випадків прояву насильства серед учнів, посилення ролі й участі батьків у процесі виховання.
Згідно наказу МОН та Міністерства соціальної політики України від 02.10.2012 №1065 проводиться національна програма «Стоп насильству». У рамках цієї програми шкільним психологом проводились тренінги для учнів 10-х класів, бесіди з учнями 8-х класів. На виконання загальнодержавної програми щодо забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД громадською організацією «Здорове людство» та «Проктер енд Гембл» було проведено 8 профілактичних бесід з учнями 7-9-х класів. Крім цього, учасники шкільного екологічного клубу «Собі допоможи сам» підготували та виступили з тематичною виставою до Дня СНІДу, провели КВК серед учнів 7-х класів, оформили тематичну виставку плакатів та малюнків.
З метою профілактики правопорушень та злочинності серед учнівської молоді впродовж навчального року у школі проводилась робота по правовому вихованню серед учнів. Керівник пошуково-дослідницької групи «Пам’ять», учитель історії та правознавства Зелінська О.А. провела з учнями школи та учнями ліцею №171 «Лідер» спільну конференцію на тему «Захист прав біженців та внутрішньо-переміщених осіб. Реалії сучасної України». Учитель історії Прокопова І.В. провела з учнями тематичний круглий стіл «Слава України: від героїчного минулого до сучасності». До роковин трагедії у Бабиному Яру була проведена загальношкільна акція пам’яті за результатами проектної роботи учнів 9-А класу. У рамках Всеукраїнського тижня з правознавства проводилась загальношкільна акція пам’яті «Небесної сотні» та бесіди на правову тематику.
Правопорушень та злочинів, скоєних у школі та поза нею, у 2016-2017 навчальному році не зафіксовано. Немає у школі учнів, що стоять на обліку у кримінальній службі дітей Голосіївського району м.Києва.
12. Стан дитячого травматизму
У школі проводилась профілактична робота щодо запобігання виробничого та побутового дитячого травматизму, створення належних і безпечних умов життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу відповідно до вимог законодавства, дотримання санітарно-гігієнічних нормативів, недопущення випадків травматизму на уроках фізичної культури, позакласних фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходах, виконувались комплексні заходи з охорони праці та безпеки життєдіяльності та угода з охорони праці між адміністрацією та профспілковим комітетом школи. Адміністрація школи та педагогічні працівники систематично контролювали дотримання учнями правил безпеки життєдіяльності та поведінки в школі. Були призначені відповідальні особи за виконання організаційно-технічних та санітарно-гігієнічних заходів, що спрямовані на створення здорових і безпечних умов навчально-виробничого процесу, дотримання норм і правил охорони праці та безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, дотримання протипожежного режиму, проведення заходів щодо попередження травматизму під час навчально-виховного процесу та в позаурочний час.
На початок навчального року були оформлені та погоджені з відповідними організаціями: паспорт-акт готовності школи до нового навчального року, складені акти-дозволи на роботу в навчальних кабінетах підвищеного рівня безпеки. Проведено обстеження шкільного спортивного майданчика, спортивного та тренажерного залів, спортивного інвентаря, про що складені відповідні акти-дозволи на проведення занять.
У визначені терміни проводились інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної та електробезпеки. У школі ведуться необхідні облікові документи. Учні школи вивчають предмет «Основи здоров’я». У кожному класі оформлені куточки з безпеки життєдіяльності. На кожному поверсі школи є план евакуації на випадок виникнення надзвичайних ситуацій, проводились практичні заняття щодо його відпрацювання. Під час проведення батьківського лекторію приділялася увага питанням безпеки життєдіяльності дітей у школі та в побуті.
Своєчасно проведено атестацію з охорони праці, безпеки життєдіяльності та атестацію на І групу з електробезпеки новопризначених працівників школи. У квітні 2017 року всі працівники школи пройшли навчання та планову перевірку знань Законів, нормативних актів з охорони праці, здоров’я, пожежної, радіаційної безпеки, цивільного захисту, дорожнього руху, гігієни праці, виробничої санітарії, поводження у надзвичайних ситуаціях, побутового травматизму, електробезпеки.
Працівники школи дотримуються вимог нормативних документів з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та виробничої санітарії. Класні керівники, завідувачі навчальними кабінетами та вчителі-предметники систематично контролюють дотримання учнями правил безпеки та поведінки в школі під час занять, при проведенні навчально-виховних заходів у школі та за її межами.
У 2016-2017 навчальному році систематично здійснювався контроль роботи систем життєдіяльності шкільної будівлі та всі ступені адміністративно-громадського контролю за станом охорони праці, своєчасно вживалися заходи щодо усунення помічених недоліків.
З учнями школи проводились інструктажі з безпеки життєдіяльності та профілактичні бесіди щодо попередження дорожньо-транспортного травматизму, з правил поведінки в транспорті, метрополітені, на вулиці, під час екскурсії, у громадських місцях, поведінки під час виникнення надзвичайних ситуацій, правил безпеки на залізничних коліях, поводження з газовими пристроями тощо, про що свідчать записи в класних журналах та журналах обліку інструктажів.
Однак, незважаючи на проведену в школі профілактичну роботу з безпеки життєдіяльності, в 2016-2017 навчальному році мали місце випадки травмування дітей: 2 випадки травмування під час навчально-виховного процесу; 16 учнів отримали мікротравми під час навчально-виховного процесу, травми в побуті отримали 5 учнів школи.
13. Залучення педагогічної та батьківської громадськості школи до управління її діяльністю; співпраця з громадськими організаціями
Організовано та злагоджено працюють разом з адміністрацією школи та педагогічним колективом координаційна рада, піклувальна рада, батьківська рада школи. На засіданнях розглядалися різні питання виховання та навчання дітей, забезпечення їх всебічного розвитку як особистостей, їх здібностей і талантів, формування національної свідомості й загальнолюдської моралі, попередженню правопорушень та профілактиці шкідливих звичок.
Школа активно співпрацює з Національним музеєм Тараса Шевченка, Міжнародним благодійним фондом ім.П.П.Чубинського, Громадською організацією «Об’єднане Козацтво України», громадською організацією «Просвіта» ім.Т.Г.Шевченка, громадською організацією «Серце віддаю дітям», ліцеєм «Дизайн – освіта» м. Бориспіль, туристичнми компаніями «Євротайм», «Ірини Борщенко», «Сакумс». Вже другий рік школа бере активну участь у зборі пластику для протезування постраждалим воїнам АТО, організованою Благодійним фондом «Овес». Була проведена благодійна акція по збору речей, канцтоварів та предметів першої необхідності для дитячих будинків, які передавали дітям представники батьківської ради школи.
14. Дисциплінарна практика та аналіз звернення громадян з питань діяльності школи. Реагування директора школи на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою та піклувальною радою, батьками, представниками інших органів громадського самоврядування
Протягом навчального року адміністрацією школи проводився прийом відвідувачів з питань діяльності школи, навчально-виховного процесу. Директором школи особисто було прийнято 28 громадян. Усі нагальні питання своєчасно розглядалися та вирішувалися.
Директор школи М.Карпінська
Залишити відповідь